Stereo love

God morgon allesammans !
Vi börjar med att igår va jag på muuuuseeeeeuuuum med några 7or me skolan.
vi åkte till tekniska och det va skit kul där, jag viktor, mattis , ebba , siri, jowanna, abbi och moa typ provade på massor av olika saker, det va rätt kul där :)
men på tillbaka vägen när vi skulle hem va det inte så roligt längre, vi fick gå från tekniska till grönan !
och där ifrån tog vi båter till slussen och därpå tog vi tuben hem..
jobbig resa hem, en rätt lång bit vi fick gå (?)

Idag så är det ju fredag, WIHOOO !
inte bestämt vad jag ska göra, jag och några ska typ ha något mjölkrig, haha (?)
menmen, förutom mjölkriget så har jag inget bestämt.
oj oj, dags att typ dra till skolan nu, puss på er !

- Céline Sansiviero -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0