Vem dancar kuduro

I tidigare inlägg, HAHA ja såklart jag kommer ihåg den galna tanten !
 hon är ju helt galen , hahahaha !

Men aja i alla fall, igår va den lördag och jag sov över hos ebba locksenius
för första gången , vi cyklade ner till västertorp och hyrde en film, köpte läsk och massor av godig + chips, haha jävla tjockisar hon och jag är ;$ vi hyrde 8 mile, en film med eminem och jag älskar den filmen, för att jag älskar eminem, han är en av mina favorit artister.
i alla fall, vi tittade på den, efter filmen gick vi upp på hennes rum på övervåningen, satt i hennes rum i hennes säng, snackade om allt möjligt, tillsist gick  vi och la oss.
på morgonen klädde vi på oss, gick ner och åt frukost och tittade på tv ( pimp my ride )
sen klockan 18:00 gick jag hem, hihi.
så nu är jag hemma och sitter och lyssnar på lite musik, jätte trevligt.

Imorgon ska jag ta hem No böcker och läsa som fasiken och öva öva öva,
gå igenom saker svara på frågor läsa i NO boken och så, varför ?
JO, för att vi ska nart ha NO prov och jag vill såklart klara av det provet så imorgon blir det en pluggar dag !

Slänger in en låt,
puss på er sötnosar !

- Saknar er Moa & Minette -

' Céline Sansiviero '






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0