Svenska Hollywood Fruar!

Heej!!
Idag hade vi vikarie som heter Johan tror jag..hihi!!
Idag hade vi musik och vi spelar gitarr och jag är fett dålig man ska spela: lilla snigel!!
Vi hade också gympa idag. Vi hade vikarie där också och vi ska ha han tills sommarlovet!!
På gympan hade vi boxning..haha!!XD

Och efter det hade vi Svenska-läsförståelse!!
Jag tycker det är kul eftersom det är så lätt!!
Vet någon om det kommer svenska hollywood fruar idag ??
Jag ska kolla om det kommer idag!!!!..

Jag gillar henne mest...      kolla ner!!

Men jaja nu måste jag plugga. Hej då Puss och Kram!!
//Moa

Kommentarer
Postat av: Thilda

haha moa du vet ju att han heter anton :D

2010-05-04 @ 18:56:50
URL: http://thildzing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0