OM MIN DAG!!

Hej igen!!
här kommer lite om min dag!!
Först vaknade jag och såg att Wilma oxå hade vaknat,
 så vi låg och  pratade lite!
Sen gick vi upp och åt frukost medans vi kollade på en till film som heter Mean girls..


Har typ sett den tusen gånger!!
Men aja sen ringde mamma och sa att hon, Minette och hennes kompis melany skulle gå på grönalund.
Och då frågade jag om jag och Wilma kunde följa me och det fick vi!!
Det var typ 500 framför oss i kön så vi frågade en vi kände som jobbar vid entrén om vi kunde gå in och fixa biljetter där och det fick vi snällt va?
Wilma köpte gröna kortet!!
Sen åkte vi lite!!

Och dom tränade ju inför sommarkrysset som är idag så det var jätte mycket folk!!
Och gissa vilka jag såg som ska vara med på sommar krysset ??

Jag såg:
Linda Bengtzing, Orup, EMD, och .....
......Erik sadee
 

Coolt va!!!
Han är mycket, mycket snyggare i verkligheten!!

Jag lägger ut bilder på alla sen jag såg!!
Jag träffade Norma och hennes kusin där också..

Men nu har jag inte så mycket mer att säga!
Kram//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0