mOA

Hello!!
Idag som i kanske vet så var jag på grönan!!
Med Norma Thildad och Sonia!
Men Thilda skulle på cheerleading typ till kl:14.00 tror jag!!
Så jag Sonia och Norma träffades kl:12.00 på konsun och sen åkte vi buss,
till slussen och tog slussen till grönan som i fredas!!
Sen gick vi in på grönan!!

Och åkte insasne, katapulten, jetlint och massor fler!!
Sen efter en stund träffade vi Kajsa, Mimmi, Eliot, och en kille som hette Rasmus men han kände inte jag bara Mimmi och Kajsa!!
Dom åkte kataulten!!
Efter en stund kom Thilda jag han bara åka en sak mend henne:((
Men iallafall sen åkte Mimmi och Kajsa hem!!
Och efter ett tag åkte jag Sonia+Eliot med slussen!!
Sen var det roliga dagen kul!!
Tack för idag slut för idag som man sa på dagis!!HAHA!!
;DD
//Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0