idag och om min grådag!

Hej!!
Efter som jag inte skrev igår så skriver jag nu vad som hände.

Igår: så var jag ju i skolan..
Efter skolan så gick jag och sonia på bio på last song..

Den är faktis bra har sett den 2 gånger nu men den är ganska sorlig i slutet!!
Men ajja sen åt vi på Taco bar och sen gick vi hem..

Idag: Idag i skolan hade vi som vanligt vikarie vi kommer att ha det tills skolavslutningen!!
Efter skolan gick jag hem till Sonia för vi skulle fika en blogg om Mig Sonia och Wilma!!
Men vi vart inte färdig med den så därför säger jag inte namnet på den än..
Gör det när den är färdig!!..
Men nu ska jag borsta tänderna för det är så jobbit att göra det när man är trött!!
Bajs bajs..
Hej då..
/Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0