HAJ!

Hej!!
Har nyss kommit hem från sofiadan!!
Det var ganska tråkigt för det finns typ 4 saker som man kan göra och vem vill göra det i 5 timmar?????????????
Till lunch fick vi hambörgar!!Det var ganska gott!!
Vi (Jag oc Thilda) satt och väntade på att Wilma och Sonia och Norma+Ayla skulle komma ut från spökhuset!!
Jag och Thilda orkade inte gå spökhuset för det var fett lång kö!!
Medans vi satt där och väntade som kom det ut massor 6-åringar från spökhuset som grät!!hehe:(
Och efter det gjorde vi inte så mycke efter ett tag så gick vi hem till mig egenkligen fick man inte gå men det gjorde vi..haha!!:DD  asso jag Norma och Thilda gick!!


Snart ska vi på grönan igen hahah!!
Men den här gången är vi inte där så länge typ 2-3 timmar vet ej!!
Vi hörs senar nu ska vi nog se på en film men först ska Thilda och Norma blogga!!

Thildas blogg

Normas blogg

Kolla på dom!!
//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0