Grönalund!!<3

Hej!!
I går var jag, Sonia, Thilda, Wilma, Norma och Ayla på grönalund!!
<3<3
Det var jätte kul!!
Vi åkte direkt efter skolan!!
Vi tog bussen till slussen och åt på donken!!
Sen åkte vi med båten vid slussen åker över till grönan!!
Alla hade redan guld kort ut om jag så alla stod och väntade på mig när jag skulle köpa ett guldkort!!
Den första banan vi åkte var jetline den åkte vi 3 gånger!!
Och sen extreme och sen kvaster, flygande mattan och bla bla bla!!
Jag, Sonia, Wilma, och Norma och Ayla åkte insane Sonia hade aldrig åkt den!!
Hon trodde den skulle vara läskigare än den var!!
Jag hade aldrig åkt katapulten men det gjorde jag!!:DD
Jag tyckte inte den inte var så läskig. mest härlig eller vad man nu brukar säga!!
Asso vi såg typ 15 andra  som går på sofia skolan!!
Det var min lilla roliga dag!!
Ha det så bra!!
skriver senare!<3<3<3<3
/Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0