Test med Moa!

 

Klädsel

Vad har du på dig idag: Ny beige tröja med tights
Vad använder du just nu för skor: Svarta stövlar
Favoritfärg på kläder: Olika


Senaste person som

Sov över hos dig? Céline

Du pratade med: Mamma
Du gick på bio med: Mamma & Minette
Du gick på stan med: Mama & Minette
Skällde på dig: Mamma


Senaste

Låt du hörde: Manboy med Eric Saade
Film du såg: Alice i Underlandet
Mat du åt: Spagetti & Köttfärssås
Kram: Mamma
Puss: Mamma
Fest: Melodifestivalen i Globen-Final!!
Resa: Thailand i Januari :) 
Glädje: Nu
Dröm: Jag sprang med min syster
Boken du läste: .....
Personen du träffade: Sonia & Thilda i Nacka
Personen du pratade i telefon med: Thilda 
Personen du fick sms av: Thilda

Om dig

Namn:
  Moa
Ålder: 12 i juni
Smeknamn: Mois, Airodium, Usling
Syskon: Minette
Sysselsättning: Skola, simhopp
Bra egenskaper: Ordningssam ,bra minne, snäll
Dåliga egenskaper: Kan bli arg
Linje/klass: 5 an
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Blåa
Skostorlek: 37

/ Moa :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

roliga frågor är det okeej om jag snor dom till min blogg!!! haha eller!!""??**

2010-03-20 @ 20:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0