jaha , då va det väl dags igen att göra ett inlägg ..

föööööööööööööööööööööööörlåt hart inte skrivit på ungefär 1000000 år (?)
har inte haft tid , kom ju hem från turkiet till sverige & det är ju sommarlov !
har inte suttit vid datan någonting , bara varit me kompisar och så ;)
under midsommar var jag me Denise på hennes landställe i Norrtälje , haha vi gick och dansade och sen fikade vi lite , MUUUUMS ! :D
från igår tills idag har jag sovit hos denise med Ebba .. snart ska jag nog ringa någon och fråga några om dom vill gå och bada med mig.

"juste , Moa & Minette Vi måste ses snart , det är bara att ringa eller så !
kanske ringer om någon dag , puss på er , hälsa mamma och ha det toppen :D"

puss Céliiiine
några bilder får ni också.



Turkiet ' 2010 - stranden i turkiet



Norrtälje ' 2010 - midsommar afton



Turkiet ' 2010 - vattenfall vid resturang i turkiet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0