inte sjuk...

Hej Haj hallu.
Idag visste jag inte riktigt först om jag skulle gå till skolan för jag var sjuk igår.
      Men jag gick iallafall till tandläkaren och han sa att det såg bra ut och att jag kommer tappa 2 tänder om  1 månad .
Efter tandläkaren mådde jag Bra så jag gick till skolan.
när jag kom till skolan så hade vi Engelska.
Och efter det var det rast och sen lunch.
Till lunch fick vi fiskpanetter, jag tycker dom är ganska goda.
Sen hade vi So, musik och slöjd sen slutade vi...
Efter skolan hade jag inte något att göra och jag visste att jag måste plugga..
men jag gick till konsum och köpte chips för jag var så himlans sugen. sen gick jag hem.


Middag åt vi på en resturang precis brevid oss. jag åt oxfilepasta jag ÄLSKAR det.
Mamma och Minette tog wienersnitzel.

Men nu måste jag gå från datorn så ......................
....................
Hej Då /Moa 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0