Foki.......

hej Moa här.
idag efter skolan vista jag inte vad jag skulle göra, Thilda och Norma frågade
om jag ville följa med till cocoo en ilte smyckesbutik med jätte fina bakelser på halsbanden.
Först  orkade jag inte följa med men sen sa jag okeej.
vi jick ditt och stog och kollade i skyltfönstret,
och då stog Foki där aaah
vi jick in i affären och sa hej och kollade på smyckerna.
tillslut frågade jag får jag ta en bild då sa hon ja visst så tog hennes kille en bild och frågade om hon:foki  fick lägga ut bilden på hennes blogg vi sa okeej...
Foki va i fabriken för hon är model för den butiken så hon var där och kollade lite för det var länge sen han var där .


om ni vill se bilderna gå in på fokis blogg och kolla:


fokis.se
gå in och kolla nu...

P.S bilden vart inte så jätte bra på mig !!!
men Hej då


/Moa    :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0