ebba & ebba

hellu , jag börjar med igår.
igår var jag med Ebba Toris , hihihi vi åt glass med chokladsås & maränger.
sen så satte vi oss vid datan & lyssnade på musik & lite så.
vi hade det i alla fall roligt !

Idag va jag med Ebba locksenius & vi hade sjukt roligt :)
hon plattade mitt hår , vi gjorde massor av saker.
 vi åt mumsmums med & utan kokos :D
VI KÖRDE ANDEN I GLASET ! aaaaaaaaaaaah
det var lite läskigt , en stund mitt i spelet helt plöttsligt  sattes ebbas radio på
& började spela musik , sen stängde vi av den , efter ungefär 3 minuter sattes den på igen men då hade den bytt kanal så det  brusade & vi satt helt själva i hennes villa i ett kolsvart rum med ett litet ljus.
VILKEN PANIK VI FICK !
ahhahah.
sen efter ett tag slutade det funka sen la vi av med "anden i glaset"

Puss Céline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0