R U B R I K ?

Heeej! ♥
Kommer aldrig på någon rubrik. Det e så svårt, ibland gör jag bara: ....
Idah äre Fredag, känns nt som det. Kanske bara för jag nt var i skolan idah. Är sjuk har feber :(
Idag har jag bara varit hemma och tagit det lungt.
Sen så vet jag inte vad som händer.
Idol har ju slutat så undra vad som kommer på tv idag...? ♥

Jaha vad ska man skriva om nu då? : ) ♥


Juste imorron äre Juluppvisnig på Cheerleadningen...:) Fassst jag kanske inte kanske komma för jag har ju feber. Men kanske inte imorron så jag hoppas jag hinner bli frisk!♥

Skriver kaske mer sen om jag orkar.
Hej då! Puss ♥



P.s
Förlåt att jag inte har skrivit på typ 1000 år, men jag har typ glömmt men ska börja nu igen.
//Moa :  )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0