Imma star

Tjena ! Idag ´va jag i skolan och vet ni vad de va äckligaste maten i skolan idag ! Det va risgrynsgröt (tomtegröt) och den va inte alls god, den va som slime och va jätte sur så jag tog 2 knäckemackor med julskinka & senap, det va gott. Jag satt och åt mackor medans 2 tjejer i min klass satt och åt pommes på sibylla, dom frågade faktist om jag ville följa med och äta där men jag hade inga egna pengar och då sa dom : vi bjuder men jag ville inte, jag orkade inte gå till västertorp från mälarhöjden i den här kylan. hehe.. usch jag hatar verkligen vintern, jag vill ha sommar NU ! nu ska jag inte babbla för mycket, vi hörs.

/ Céline



en as random bild på mig från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0