Love the way you Lie

Oj oj, nu har man inte skrivit något på evigheter kan väl säga  ?
nej men jag har faktist inte tid att skriva så ofta, det har ju varit sommarlov och då sitter man bara inte inne vid datan. Just nu har ju skolan börjat och jag har ju börjad högstadiet, 7an.. nu måste jag koncetrera mig och ta hand om skolan. läxornas ska göra, inget skolkande, ingenitng sånt där. nu ska jag sköta skolan och vill ha bra betyg faktist !

Helgas, ja då var jag på ungdomsgården me massor av 7o7, 80r och 9or.
vi hade skit kul alltså !

Idag va jag i skolan ungefär bara halvadagen, har världens halsont och hosta så jag fick tyvärr gå hem från skolan. Så jag kommer hem och bara tar det lite lugnt. så, vi får se om jag ska till skolan imrogon, jag vet inte riktigt än. får hoppas på att jag blir bättre !

har inget mer att skriva tyvärr.

' Céline Sansiviero '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0